Fotografies familiars (Ginebra, entre 1964 i 1972): Viatges a Mallorca

Entre 1964 i 1972, els meus paren van realitzar algunes visites a la nostra família de Barcelona. També visitaren Mallorca, on vivien la meva tia Josefina i el meu oncle i padrí Antonio. Era el preàmbul de la nostra tornada a casa i l'inici d'una nova aventura, en aquesta ocasió a les Illes.

Aquestes fotografies van ser preses probablement durant una visita dels meus pares a Mallorca mentre encara vivien a Ginebra. Jo no surto enlloc ni la meva mare sembla que estigui embarassada, per tant han de ser anteriors a 1969. Altres detalls demostrarien aquest extrem.


En aquest local comercial, al carrer Mateu E. Lladó 24 de Palma, va nàixer l'empresa "Suministros La Unión". La fundà en Lluís Camp Uñó, de la nissaga Camp dels detergents i avi de la Rosa Pujol Gil. La va traspassar als meus oncles l'any 1970. Posteriorment, la seu de l'empresa es traslladà al carrer Gabriel Llabrés de Palma, on ens vam instal·lar el 1973, un any després d'haver tornat de Suïssa. Per tant, aquestes fotos estan fetes entre 1970 i 1972. El més probable és que en aquell moment els meus pares encara visquessin a Ginebra, tot i que no és descartable que ja estiguessin instal·lats a Palma 




Abans d'instal·lar-se a Palmanyola, els meus oncles Josefina Fernández i Antonio Martínez van viure una temporada en un pis davant del Coliseo Balear de Palma (plaça de toros)
 









Probablement, la Cartoixa de Valldemossa





Segurament, les graderies a l'interior de les Coves del Drac de Manacor







El Mirador de Formentor, amb l'Illa Colomer al fons











De nou, imatges de l'interior de les Coves del Drac




Anar a Fotografies familiars (Ginebra, entre 1964 i 1972):

Comentaris