Fotografies familiars (Mallorca, des de 1972) (1a part)

Després de tornar de Suïssa i d'instal·lar-nos a Palma, vàrem fer moltes visites als meus avis materns. En el seu pis de Barcelona jo sentia una especial fascinació per la màquina de cosir amb pedals "Singer" 

El meu cosí Ramon Porta Pérez i jo al menjador del pis dels seus pares al carrer Santaló 81, principal de Barcelona

Assegut al seient que em va fabricar a mida el meu avi tapisser Manel Fernández Rubio. El lloc possiblement és el pis al carrer Agramunt 4 de Barcelona

El meu avi matern vigilant-me a la piscina de Palmanyola, propietat de la seva filla Josefina

Celebració del Cap d'any de 1977 a un Parador Nacional d'Espanya. La primor de ma mare respon al fet que la seva germana Josefina havia mort feia quatre mesos 

El meu pare i jo a la Fira del Ram de Palma, quan es celebrava en el descampat on hi ha ara el Parc de la Riera



Amb els meus pares en una visita a Suïssa després d'haver deixat el país l'any 1972

Muntant en bicicleta a Palmanyola, al carrer de les Magnolies, on la meva tia Josefina tenia el seu xalet (aproximadament a l'esquerra de la fotografia)


Jugant amb un trineu a la part posterior dels habitatges de la Route du Grand-Lancy, on hi vam viure durant la nostra etapa a Suïssa. En el grupet de la primera fotografia hi ha els fills de "la maña" i del seu marit, emigrants espanyols com nosaltres 

Dalt del Mont-Blanc









Els meus pares i jo, de visita al Mont-Blanc aprofitant el viatge a Suïssa

Amb els fills de "la maña" i el seu pare



Amb els meus pares trepitjant la neu a França i Suïssa

La meva mare i jo a una platja turística de Mallorca

Al restaurant "Els tres porrons", a Abrera (Baix Llobregat)

Ma mare i jo al Reial Monestir de Santa Maria de Poblet, a l'Espluga de Francolí

Ma mare, Enriqueta Fernández Cubiló, i la meva cosina M. del Carme Pérez Roca, filla de Josep Pérez i Assumpta ("Sunsi") Roca

Tres dels germans Pérez-Vidal: D'esquerra a dreta, Josep, Isabel i el meu pare, Joan

Els meus pares a una platja verge de la Costa de la Calma, al municipi de Calvià (Mallorca)

La meva tia Isabel Pérez, ma mare i jo al mirador de La Foradada, a Deià, durant una visita a Mallorca de la primera, a començaments dels anys vuitanta

Montant en poni a un lloc turístic de Mallorca

Amb el tres fills del jugador del F.C. Barcelona Antoni Torres Garcia. A la meva esquerra, Toni, també futbolista. A la dreta, Marta Torres, la dona de l'ex jugador del Barça Guillermo Amor

Disfressat de català al pati del Col·legi La Salle de Palma. El "vaquer" és el meu company d'estudis Sebastián Ballester Arteaga

Amb els meus pares a la celebració d'un aniversari

Al mirador de Ca Madó Pilla de Valldemossa. L'autora de la fotografia fou la que llavors era la meva nòvia Montserrat Trasserra Boixeda



Els meus pares a Formentera, a mitjans dels anys 80

Celebració d'un aniversari meu al menjador del nostre pis de Palma





D'excursió amb els meus pares per la Costa dels Pins de Mallorca, on va aparèixer el cadàver d'un tauró

Amb el meu pare al monument dedicat al Timbaler del Bruc, a la localitat del Bruc (Anoia)

Els meus pares molt a prop de les muntanyes de Montserrat

Els meus pares al monument dedicat a Mercè Rodoreda a la plaça del Diamant de Barcelona

Els meus pares a la boda de la meva cosina Natàlia Pérez Cruz, filla d'Antonio Pérez (ja mort) i Isabel Cruz. El meu pare la va acompanyar a l'altar

Anar a l'entrada posterior de 'Mallorca, des de 1972'

Comentaris