Suïssa (1995): Viatge als orígens

Ma mare al costat de la Île Rousseau de Ginebra

Ma mare al Llac Léman

Ma mare amb monsieur Dupasquier, company de feina del meu pare a l'empresa IOS. L'edifici del fons podria ser la seu d'aquesta empresa, ja desapareguda

El nostre Renault Clio PM-7122-BX davant de la seu de la Creu Roja a Ginebra. Aquest cotxe ens va portar del port de Barcelona a Ginebra d'una tirada

Ma mare davant l'Ambaixada dels EE.UU. a Ginebra. Després de fer la foto un soldat de l'ambaixada ens va convidar a no fer més fotos d'aquest indret 

 Ma mare i Jean Dupasquier a prop del Llac Léman

Ma mare a una "platja" del Llac Léman

Ma mare amb els Alps suïssos al fons

Ma mare fotografiada en alguna institució amb seu a Ginebra


Dinant a un restaurant de Ginebra


Ma mare a l'hotel de Ginebra on ens vam allotjar. Encara me'n recordo de les converses telefòniques que vaig tenir d'amagat amb la que era la meva enamorada en aquella època, la Maria José Falcó. Utilitzava el telèfon del passadís de l'hotel amb la necessitat d'estar connectat amb la meva vida privada (i secreta) al marge de fer d'acompanyant de viatge de ma mare. Als 25 anys d'edat no paia del tot aquest rol 

Ma mare davant del "Jet d'Eau" del Llac Léman

Ma mare asseguda a un banc al costat del Llac Léman



Ma mare i Jean Dupasquier al poble de Gruyère, on s'elabora el famós formatge

Ma mare davant de l'edifici de la Route du Grand-Lancy on vam viure, amb el meu pare, fins al començament dels anys setanta

La nostra ex veïnada, "la maña", a la Cave que hi ha al soterrani de l'edifici (un refugi nuclear)

Jo davant de l'església on vaig ser batejat a Ginebra

Ma mare i jo al Llac Léman

Ma mare amb Madame Franz, a la residència on vivia en aquella època. Aquesta senyora, juntament amb el seu home, monsieur Franz, militar francès de professió, van ser amics dels meus pares durant els anys en què aquests van viure a Suïssa. Durant els anys 70 i 80 van visitar Mallorca en més d'una ocasió
 

Comentaris