Anglaterra i Escòcia (del 27 de març al 3 d'abril de 1994)

Ma mare i jo a Jedburgh, al Parc Nacional de Northumberland, punt d'entrada a Escòcia

Jo davant del pont del Hertford College d'Oxford, un lloc d'una importància rellevant a la sèrie "Retorn a Brideshead" (1981)

El grup d'espanyols amb qui anàvem de viatge davant la casa natal de William Shakespeare, a Stratford-upon-Avon

Ma mare i una companya de viatge a bord d'un vaixell que ens portava pel Llac Windermere en direcció cap al nord del Parc Nacional de Cúmbria

Ma mare al costat del pont victorià d'Edimburg

Ma mare a l'entrada del Palau de Holyroodhouse, residència real a Edimburg

 Ma mare sobre Calton Hill, amb el Castell d'Edimburg al fons de la imatge


Ma mare a l'entrada del restaurant on anàvem a prendre un típic sopar escocès. El que es fotografia al seu costat era el conductor del nostre autocar, Ray

Una altra vegada a Jedburgh, ara de tornada cap a Anglaterra

Ma mare i jo a un pont de la ciutat anglesa de Durham

Ma mare asseguda davant la Catedral de Durham

Ma mare davant el City War Memorial de York

Ma mare a la porta del tricentenari hotel Blackwell Grange a Darlington

Ma mare prenent el sol a sobre del llit a l'hotel Blackwell Grange (Darlington)

De copes al Gran Hall de l'hotel Blackwell Grange

Ma mare, jo i unes companyes de viatge davant el rellotge a la King Edward's Tower del Trinity College de Cambridge

La meva boda a The Working Smithy de Gretna Green (commemorant que fa uns quants segles es podien celebrar noces a la casa d'aquest ferrer escocès)

Comentaris