Agenda personal curs 1993-1994: Classes particulars i oposicions

Hi ha èpoques que marquen un abans i un després en les nostres vides. En el meu cas fou el curs 1993-1994, quan encara era estudiant de la Universitat Autònoma de Barcelona (em vaig llicenciar en matemàtiques el febrer de 1994), alhora que donava classes particulars al pis de la meva mare i preparava les oposicions a professor d'educació secundària que s'havien de celebrar a l'estiu. I sí, les vaig aprovar, amb un tribunal format per Miquel Amengual Pizà (pres.), Vicente Acuña González, Cristóbal Alzina Sans, Jesús Alarcón Cardens i Miquel Amengual Bergas (vocals). Mai més me'ls he tornat a trobar, crec, i no he pogut agrair-los aquell primer lloc que em van concedir. Quedi constància aquí el dia a dia d'una època que em va marcar per sempre més...



 



















 

Comentaris