Barcelona i nord de Catalunya (del 27 de febrer al 4 de març de 2001)

Ma mare i jo a la terrassa del Bar (Cafè) Zurich de la Plaça Catalunya de Barcelona

Ma mare a la Plaça Catalunya, cantonada amb Passeig de Gràcia

Ma mare a l'entrada de l'Aquàrium, en el complex del Maremàgnum de Barcelona

D'esquerra a dreta, la meva cosina M. del Carme Pérez, ma mare, en David (fill de la meva cosina) i jo. La fotografia es va fer a casa seva, al carrer Verdi 107 de Barcelona

Ma mare davant de l'edifici del Teatre Nacional de Catalunya (TNC). Hi vam tornar vuit anys després, durant la celebració a l'Auditòrium (just al costat) de l'acte de lliurament de títols acadèmics de la UOC 

 
Ma mare a la plaça Major de Vic

Ma mare a l'hotel Ronda, al carrer de Sant Erasme de Barcelona, on ens vam allotjar

Ma mare al Museu del Barça, davant la Copa d'Europa guanyada a Wembley l'any 1992

Ma mare a la graderia del Camp Nou


Ma mare al restaurant Cal Portalé, a Claverol (Pallars Jussà)

Ma mare i jo al claustre del Monestir de Santa Maria de Ripoll

Ma mare amb el cotxe que vam llogar per fer el recorregut per les comarques del nord de Catalunya

Ma mare al poble de Rupit

Ma mare, jo i un espontani que s'hi va afegir a la foto

Comentaris