Fotografies familiars (Mallorca, des de 1972) (2a part)

A la imatge de dalt, ma mare i la meva tia Josefina a la celebració del meu tercer aniversari


Jo, vestit de jugador del Barça, al xalet de Palmanyola. Amb el meu oncle Antonio, la meva tia Josefina i en Nick

Jugant a pilota amb el meu pare (i plorant), probablement en algun lloc natural a prop de Palma que ara està ple de construccions

Amb la meva tia Isabel i la meva mare, al tramvia del Port de Sóller i al Mirador de Formentor

Amb la meva tia Isabel Pérez, a una platja de Mallorca (possiblement la de Formentor). A baix, imatge familiar idíl·lica d'uns temps feliços que ja queden molt enrere. A la piscina de la casa de Palmanyola es troben, d'esquerra a dreta, el meu avi Manel, la meva tia Josefina, la meva àvia Enriqueta -remullant els peus-, ma mare -prenent el sol- i jo




De visita al Zoo i al Tibidabo de Barcelona



La "abuela batanera", mare del meu oncle Antonio, el meu avi Manel i la meva àvia Enriqueta

 Celebrant el meu quart aniversari, al costat dels meus pares, Joan Pérez i Enriqueta Fernández, els meus oncles i els meus avis materns

Amb un grupet d'amics celebrant el meu quart aniversari

Amb el meu pare celebrant el Dia de la Mona, a la cuina de casa nostra

A la imatge de baix, jo jugant amb els meus ninotets al "Quarto de cosir" del pis de Palma, l'activitat que em feia més feliç en aquella època

Ma mare i jo a S'Arenal de Palma, en una època en què els habitants de Ciutat anàvem a aquesta platja a banyar-nos i a passar l'estona

A la primera imatge, el meu amic Sergio Manau González, jo i la seva germana Marina, disfressats al saló de casa meva. La segona fotografia pertany a l'època en què els meus pares i oncles se m'emportaven a festes de l'alta societat mallorquina vinculada al món de l'hosteleria

El meu pare i jo celebrant el que sembla que era el meu quart aniversari. Celebració en pijama, a la galeria de casa, a sobre d'una tauleta de càmping i amb un transistor


Dia de platja i càmping amb la família Manau-González a la Costa de la Calma. Tota aquesta zona natural va ser posteriorment arrassada

A la imatge de dalt, Teresa González, Agustí Manau, els seus fills Sergio i Marina i jo, al pati central del Santuari de Cura, quan s'hi podia entrar en vehicle particular. A la fotografia de baix, jo conduint el meu cotxet a pedals per la casa de Palmanyola

Matí del Dia de Reis a casa meva, amb els meus pares (encara en pijama i bata), i a casa dels meus oncles



En aquella època, mitjans dels anys setanta, vam gaudir d'unes amistats pageses que em permetien visitar sovint la naturalesa i acaronar animals, com els porquets



A l'altre costat de la vida de pagès, les festes amb l'alta societat burgesa del món de l'hosteleria



Festa d'aniversari, probablement dels meus primers cinc anys, amb els meus pares, els meus oncles i alguns amics de la infantesa, com ara en Sergio i la Marina, o na Maria Engràcia i el seu germà, durant una època veïns del pis de dalt


D'excursió per la neu, possiblement a Andorra

Vestit de català per Palmanyola

Fa uns quants anys existia a Palma un lloc on, a canvi de pagar una certa quantitat de pessetes, et podies fotografiar, amb barrets mexicans, a sobre d'un cavall de cartró. A la imatge, amb el meu oncle Antonio. Les altres fotos corresponen, probablement, a la Fira del Ram








De nou, durant el viatge per Andorra o per una zona del nord de Catalunya








Viatge de negocis dels meus pares a Anglaterra, en representació de "Suministros La Unión"

Els meus pares i jo a un espectacular apartament enmig d'un espai natural, possiblement a Andorra









Possiblement, aquestes segueixen essent fotografies del mateix viatge a la neu que les mostrades més amunt





Els meus pares i jo al "Monasterio de Piedra" de Saragossa


Més escenes idíl·liques d'aquells anys a Palmanyola que s'interromperen amb la mort de la meva tia Josefina i les baralles familiars que es produïren posteriorment

Anar a l'entrada anterior de 'Mallorca, des de 1972'
Anar a l'entrada posterior de 'Mallorca, des de 1972'

Comentaris