Fotografies familiars (Mallorca, des de 1972) (3a part)

Celebració de la boda de la meva cosina Natàlia Pérez Cruz a mitjans dels anys vuitanta. Jo no hi vaig assistir. D'esquerra a dreta, el meu pare, la meva mare, María Jesús Senz Fumanal, el seu fill David Porta i el meu cosí, pare d'aquest, Ramon Porta Pérez

La meva mare, Enriqueta Fernández Cubiló, al balancí del jardí del xalet de Palmanyola, al carrer de les Magnòlies

 El meu pare, Joan Pérez, la meva mare i la meva tia Josefina, probablement al xalet de Palmanyola

El meu pare i jo a un dels laterals del xalet de Palmanyola. La reixa de darrera dóna a l'habitació on jo dormia

Per l'edat dels seus protagonistes, aquesta imatge sembla presa als anys setanta a Barcelona. Va arribar a Mallorca probablement durant alguna visita a l'illa dels meus avis o de la família Gascón-De la Rosa

Fotografia dedicada del meu cosí Marcelino Jiménez Pérez enviada a Mallorca a mitjans dels anys setanta

Anar a l'entrada anterior de 'Mallorca, des de 1972'

Comentaris