Fotografies familiars (Ginebra, entre 1964 i 1972): Excursions pel país

No ho van fer sovint, però els meus pares també van gaudir dels paisatges dels pobles i muntanyes de Suïssa.

Ma mare, acompanyada de més immigrants espanyols, durant una excursió per Suïssa

De nou, ma mare i una amiga de passeig per Suïssa

Ma mare i una amiga espanyola fent veure que sabien fumar

Ma mare i una amiga observant el vaixell que recorre el Llac Léman

Ma mare asseguda probablement a la riba del Llac Léman, lluny de Ginebra


Fotografia en color probablement de la mateixa excursió





L'excursió va acabar amb un dinar campestre d'immigrants


Ma mare probablement amb "la Isuzu", tal com anomenaven el nostre cotxe a Suïssa

Ma mare fotografiada davant d'un cartell de Saint-Cergue, un municipi del cantó suís de Vaud, situat al districte de Nyon

Ma mare fotografia a una carretera de muntanya de Suïssa, possiblement el mateix dia de la visita a Saint-Cergue

Ma mare, mon pare, la Isuzu i un gos, d'excursió per les muntanyes nevades de Suïssa

Ma mare i un gos, d'excursió per les muntanyes nevades de Suïssa

Ma mare i mon pare passejant per les muntanyes de Suïssa. A jutjar per la roba que portaven posada, en ple estiu

El meu pare, a una població rural de Suïssa, el mateix dia que en la imatge anterior

Fotografia dels meus pares durant un dinar o sopar a Ginebra o fora de la ciutat. Atesa la vida espartana que portaven durant la setmana laboral, el més probable és que es tracti d'una excursió pel país

El meu pare fotografiat en algun poble suís

Els meus pares passaren uns dies de vacances d'estiu (així ho suposo per la roba lleugera i casolana que porta ma mare) en una típica cabana suïssa d'alguna població rural del país. Van estar acompanyats de més gent, potser col·legues de la feina a La Migros o Au Grand Passage, o potser simples veïns o amics


Barbacoa en aquesta misteriosa casa durant un viatge del qual els meus pares mai me'n parlaren

La dona del mig d'aquesta imatge podria ser la veïna de la Route du Grand-Lancy que ells anomenaren sempre com "La maña"



Són unes fotografies que mostren una època de molta felicitat a Suïssa. D'una vida social plena i unes experiències pel país molt enriquidores

Ma mare, embarassada de mi, fotografiada en una zona rural suïssa

Els meus pares i, probablement, "la Isuzu". Sembla que era l'inici d'una excursió per alguna zona de Suïssa






Excursió amb un grup d'emigrats espanyols per un riu de Suïssa

Ma mare a la cantonada entre la rue du Moléson i la rue du Colombier, davant l'edifici on residien. El cotxe de la imatge no és, en principi, la Isuzu




Quan jo vaig nàixer, també vaig gaudir d'excursions per Suïssa. En aquestes fotos, amb els meus pares en algun parc o bosc del país

Una altra excursió, uns mesos després. Darrera ma mare apareix la meva àvia Adoración Vidal


Anar a Fotografies familiars (Ginebra, entre 1964 i 1972):
Abans i ara
A la feina
Fotografies enviades des de Barcelona
L'arribada 
Route du Grand-Lancy
Rue du Moléson
Viatges a Barcelona
Viatges a Mallorca
Visites familiars
Vivint la ciutat

Comentaris