Fotografies familiars (Ginebra, entre 1964 i 1972): L'arribada

Primer va viatjar a Ginebra el meu pare. Després, ma mare, amb alguns problemes a la frontera per culpa d'una taca en un pulmó que la van obligar a tornar a Barcelona. Finalment, tot es va solucionar i tots dos es van retrobar a la ciutat suïssa on jo naixeria sis anys més tard.


Fotografia enviada pel meu pare des de Ginebra al poc temps d'haver-s'hi instal·lat (8 de maig de 1964).
Ma mare va haver de tornar a Barcelona per qüestions de salut

Una segona fotografia presa en el mateix moment i en la mateixa finestra que en el cas anterior

El meu pare, Joan Pérez Vidal, fotografiat a Ginebra, probablement quan hi vivia tot sol (abans de l'arribada de ma mare)

El meu pare al pis de Ginebra on hi va viure durant els seus primers mesos com a immigrant, l'any 1964. Podria tractar-se de l'habitatge de la seva germana Carmen o d'un pis llogat només per a ell


Anar a Fotografies familiars (Ginebra, entre 1964 i 1972):
Abans i ara
A la feina
Excursions pel país
Fotografies enviades des de Barcelona
Route du Grand-Lancy
Rue du Moléson
Viatges a Barcelona
Viatges a Mallorca
Visites familiars
Vivint la ciutat

Comentaris