Fotografies familiars (Ginebra, entre 1964 i 1972): Visites familiars

No va venir molta gent a visitar-nos, ni abans ni després del meu naixement. Quan venia família a Suïssa era l'oportunitat per sortir i fer una mica de turisme. O celebrar dinars i sopars tots junts.




Visita de la meva àvia paterna, Adoración Vidal Sánchez, a Suïssa. En aquella època els meus pares vivien a l'apartament de la rue du Moléson

Ma mare amb la seva germana Josefina i el seu cunyat Antonio Martínez Monleón, aquests darrers de visita a Suïssa. Jo encara no havia nascut

Davant d'aquesta font gelada la meva tia es va quedar paralitzada per culpa del gel, sense poder donar una passa. Llavors, va esclatar a riure. És una anècdota que ma mare contava molt sovint

Ma mare, Enriqueta Fernández, de nou amb la seva germana i el seu cunyat (i padrí meu). El meu pare era qui feia les fotos



Tots tres van dinar en aquest solitari restaurant de nom desconegut. En aquesta època segurament començaven a parlar de la possibilitat que els meus pares se n'anassin a viure algun dia a Mallorca

Ma mare amb els seus cunyats Josep Pérez Vidal i Assumpció Roca, durant una visita d'aquests a Ginebra

Ma mare, fotografiada de nou amb els seus cunyats

Ma mare amb la seva sogra Asunción Vidal i els seus cunyats Josep Pérez i Assumpció Roca, durant una visita d'aquests a Ginebra. Podria tractar-se del mateix viatge que les imatges precedents o potser no

La meva àvia paterna, Asunción Vidal Sánchez, i jo, al pis de la Route du Grand-Lancy de Ginebra

Ma mare acompanyada dels seus pares, de visita a un poble de Suïssa

Ma mare i la meva àvia, de passeig per una població de Suïssa


Anar a Fotografies familiars (Ginebra, entre 1964 i 1972):
Abans i ara
A la feina
Excursions pel país
Fotografies enviades des de Barcelona
L'arribada 
Route du Grand-Lancy
Rue du Moléson
Viatges a Barcelona
Viatges a Mallorca
Vivint la ciutat

Comentaris