Fotografies familiars (Barcelona, entre 1940 i 1964): Motos

Una de les grans aficions dels meus pares, mentre van festejar i al poc d'estar casats, va ser sortir amb la seva Bultaco Tralla 101 per les carreteres de Catalunya i anar a competicions motociclistes com la del circuït urbà de Montjuïc (Barcelona). Excursions, trobades i sopars foren les seves fonts de diversió durant aquells anys.

Ma mare Enriqueta asseguda a la moto del meu pare, la Bultaco Tralla 101, davant la
porta de casa seva al número 4 del carrer Agramunt de Barcelona. Al fons, les escales
de la Baixada de la Glòria

Ma mare i la seva germana Josefina davant de casa seva, al carrer Agramunt de Barcelona.
Van vestides amb jaquetes de cuir, així que possiblement anaven a veure carreres de motos


Fotografia dels meus pares amb una dona (a l'esquerra) que apareix també al costat de les
motos a les imatges que venen a continuació. D'alguna forma aquest dinar o sopar estava
relacionat amb la seva afició compartida





Sèrie de fotos preses possiblement durant una jornada de carreres al circuït de motocicletes
de Montjuïc. La meva mare va vestida en tot moment amb la mateixa roba




Segona sèrie de fotografies fetes possiblement el mateix dia (diferent al de les fotos anteriors),
durant i després d'una carrera de competició


Les terrasses dels bars eren una peça fonamental en les carreres de motos




Aquestes quatre fotos potser no tenen res a veure amb les motos. Però ma mare va vestida
amb una jaqueta de cuiro molt pròpia dels "moteros". Es podria tractar de viatge de noces
que ells dos van fer a Madrid i del qual alguna vegada em va parlar la meva mare




Més fotografies relacionades amb les carreres. Potser alguna pertany a una de les
sèries anteriors. A la darrera es veu l'emblema de Bultaco a la màniga de la jaqueta




Aquestes quatre fotografies en les que surten els meus pares són un misteri. Segurament
no tenen res a veure amb les motos. En una d'elles hi apareixen el meu oncle Antonio, la
meva tia Isabel ("Isabelita") i la meva cosina Natalia. Tot plegat en un entorn que no és
Barcelona, i amb les tres noies desconegudes de la darrera imatge

El meu pare, Joan Pérez Vidal, assegut a un bar d'un lloc indeterminat. Podria tractar-se
fins i tot de Suïssa


Comentaris